Чим скотч з логотипом відрізняється від
традиційної липкої стрічки?
Звичайна клейка стрічка з чисто пакувального матеріалу перетворюється в засіб реклами і
безпеки вашого товару. Ідея використовувати флексографічну друк на зовнішній стороні
традиційного пакувального скотча створила новий виток у розвитку виробничих підприємств.
Такий промо-матеріал зберігає властивості липкої стрічки:
- Міцність
- Довговічність
- Стійкість до впливу навколишнього середовища
- Простота застосування
А до того ж виконуються наступні завдання:
- Створення фірмової упаковки
- Підвищення лояльності до бренду
- Додаткове джерело інформації для споживача
- Підвищення захисних функцій (розтин коробки, упакованої брендовим скотчем, не може залишитися непоміченим)
- Спрощення ідентифікації вантажу (візуальна відмінність під час перевезення і зберігання).
Причому ціна на скотч з логотипом настільки несуттєво відрізняється від ціни звичайної липкою
стрічки, що стає доступною навіть для невеликих приватних підприємств. Ефективність же такого
підходу до упаковки товару швидко стає очевидною.
Звичайна клейка стрічка з чисто пакувального матеріалу перетворюється в засіб реклами і
безпеки вашого товару. Ідея використовувати флексографічну друк на зовнішній стороні
традиційного пакувального скотча створила новий виток у розвитку виробничих підприємств.
Такий промо-матеріал зберігає властивості липкої стрічки:
- Міцність
- Довговічність
- Стійкість до впливу навколишнього середовища
- Простота застосування
А до того ж виконуються наступні завдання:
- Створення фірмової упаковки
- Підвищення лояльності до бренду
- Додаткове джерело інформації для споживача
- Підвищення захисних функцій (розтин коробки, упакованої брендовим скотчем, не може залишитися непоміченим)
- Спрощення ідентифікації вантажу (візуальна відмінність під час перевезення і зберігання).
Причому ціна на скотч з логотипом настільки несуттєво відрізняється від ціни звичайної липкою
стрічки, що стає доступною навіть для невеликих приватних підприємств. Ефективність же такого
підходу до упаковки товару швидко стає очевидною.
Перед вами один з найбільш бюджетних варіантів промо-матеріалів. Просуваючи вашу продукцію на ринку, він одночасно підвищує рівень збереження вашого товару і спрощує його перевезення і складування. Найчастіше на стрічці зображують логотип компанії. Однак, це не межа можливостей. Сучасні технології друку дозволяють переносити на стрічку практично будь-які картинки з дизайнерського шаблону. Таким чином, будь-яка інформація, здатна, на ваш погляд, збільшити попит на продукцію, може бути розміщена на скотчі, а після - на упаковках з вашим товаром.
Брендований скотч: різновиди
Існує два способи нанесення малюнків на скотч з логотипом:
• Поверхневий
• міжшарового
Поверхневе нанесення зображення
Поверхнева друк зображення відбувається на готовому виробі. Стрічка скотча проходять крізь друкарський верстат, в якому може використовуватися до чотирьох різних кольорів фарби одночасно. Для захисту фінального зображення від механічних і хімічних впливів навколишнього середовища, шар фарби покривають полімерним лаком. Тепер ваш логотип захищений від вологи, бруду, стирання і вицвітання. Так роблять скотч пакувальний з логотипом.
Міжшарове нанесення зображення
Другий метод флексографии часто називають «сендвічем». Вся справа в багатошаровості: фарба наноситься між клейовим і плівковим шарами липкої стрічки. Така друк вважається більш високотехнологічної і надійною. Вона вже дозволяє використовувати до восьми різних відтінків кольору, що є повноцінною кольоровим друком.
Перед вами один з найбільш бюджетних варіантів промо-матеріалів. Просуваючи вашу продукцію на ринку, він одночасно підвищує рівень збереження вашого товару і спрощує його перевезення і складування. Найчастіше на стрічці зображують логотип компанії. Однак, це не межа можливостей. Сучасні технології друку дозволяють переносити на стрічку практично будь-які картинки з дизайнерського шаблону. Таким чином, будь-яка інформація, здатна, на ваш погляд, збільшити попит на продукцію, може бути розміщена на скотчі, а після - на упаковках з вашим товаром.
Брендований скотч: різновиди
Існує два способи нанесення малюнків на скотч з логотипом:
• Поверхневий
• міжшарового
Поверхневе нанесення зображення
Поверхнева друк зображення відбувається на готовому виробі. Стрічка скотча проходять крізь друкарський верстат, в якому може використовуватися до чотирьох різних кольорів фарби одночасно. Для захисту фінального зображення від механічних і хімічних впливів навколишнього середовища, шар фарби покривають полімерним лаком. Тепер ваш логотип захищений від вологи, бруду, стирання і вицвітання. Так роблять скотч пакувальний з логотипом.
Міжшарове нанесення зображення
Другий метод флексографии часто називають «сендвічем». Вся справа в багатошаровості: фарба наноситься між клейовим і плівковим шарами липкої стрічки. Така друк вважається більш високотехнологічної і надійною. Вона вже дозволяє використовувати до восьми різних відтінків кольору, що є повноцінною кольоровим друком.
«Сендвіч» -метод дозволяє втілити будь-які дизайнерські рішення і використовувати скотч з нанесенням логотипу в якості додаткового інструменту в рамках промо-кампанії. Вартість межслойной друку також буде вище, ніж поверхневої. Однак в порівнянні з іншими способами реклами такі вкладення більш ніж виправдані. Багатошарова друк дозволяє виготовляти липку стрічку для вашого бренду в будь-яких обсягах.
Методи, за якими виготовляється скотч з логотипом, Київ і великі обласні центри вивчили вже досить добре. Переваги поверхневого нанесення зображення дозволяє виконати основні маркетингові та логістичні завдання, без помітного збитку на бюджет підприємства. А саме:
• Формування лояльності до бренду;
• Ексклюзивність та естетичність упаковки;
• Захист від пошкоджень і розкрадання;
• Економія часу при транспортуванні і складуванні (спрощується ідентифікація товару)
Міжшарового метод нанесення зображення, крім цього, стає повноцінним гравцем в масштабних рекламних проектах.
Число компаній, що успішно застосовують брендований скотч в упаковці своєї продукції, неухильно зростає. Це і маленькі приватні підприємства, і потужні виробництва з вагомою часткою ринку. Впізнаваність продукції - пріоритетне завдання будь-якої компанії. І брендована продукція справляється з нею якнайкраще.
Для інтернет-магазинів, які вступають в контакт зі споживачем виключно за допомогою доставки товару, фірмовий скотч став просто необхідністю. Для таких продавців коробка з лого стає візитною карткою.
Зручність виготовлення брендованого скотча полягає в індивідуальному поході. Інтернет-магазин «Складпак» пропонує зразки якісної продукції від перевірених постачальників. Справжнім підмогою для вашого бізнесу стане скотч з логотипом, купити який ви можете, зв'язавшись з консультантами на сайті магазина.
Ми допоможемо вам визначитися з шириною стрічки, видом друку і технічними характеристиками липкої стрічки. Ціна вашого замовлення буде встановлена також в індивідуальному порядку.
Замість ризикованих вкладень в дорогу рекламну кампанію, спробуйте замовити фірмовий скотч з логотипом. Київ та інші регіони України вже переконалися в виправданому вкладенні коштів в такий маркетинговий хід. Ціна його доступна кожному підприємцю. Брендована липка стрічка на коробці - показник вашого професіоналізму і турботи про покупця.
Такий товар стає популярним. Але ж затребуваність продукції - головний фактор, який дозволить вам вийти на новий виток розвитку підприємства. Бажаємо вам успішних кроків на ринку і приємного співробітництва з компанією ТОВ «Лентум Груп».